Pages

Saturday, January 19, 2013

solemnization part 4


Tang makeup lak.. makeup untuk persalinan aku amek dari butik pengantin yang pasangkan pelamin tu.. sebab dia siap package kan. so guna mak andam sana.. Untuk nikah lak aku menggunakan khidmat amy ameera... korang leh klik kat nama amy tu.Nanti dia direct ke belog amy ameera. kalu nak guna khidmat amy kena booking awal awal.. sebab dia ni ramai orang nak amek.. makeup dia cantik dan puas hati.. Aku amek untuk majlis nikah dan majlis resepsi.. Korang leh discuss harga ngan amy. Seresly amy sangat peramah.. aku lak time tu ngan tak cukup tido.. kalu amy suh lelap kan mata.. memang leh hanyut... duduk dalam bilik aircond memang sedap la aku pejam mata kan.. sampai amy kata.. ok dah boleh buka mata.. buka mataaaaa... ahahahhaa.. opsss terrrr....ehheehhe


Ok korang leh ngok hasil kerja amy ameera ni.. bagi aku. aku sangat berpuas hati ngan khidmat dia.. amy datang on time ok.. sangat punctual.. masa amy datang aku tengah melantak. so dalam 10min camtu la amy kena tunggu aku... huhu... Picture semua ni dari page amy.. kihkihkihhh..... leh ngok selebihnya kat belog amy or fb amy yekkk...








No comments:

Post a Comment