Pages

Saturday, January 19, 2013

solemnization part 3



Meh menghupdate secara marathon berkenaan dengan majlis pernikahan aku yang telah berlangsung pada 13 Oktober 2012.. Tarikh ni genap la aku kenal ngan husband aku..4 tahun berkawan akhirnya diijabkabulkannnnnn.... walaupun bermacam macam perihal berlaku sepanjang perkenalan.. ewahhh ayat nak berbunga.. geli je. ahaahhha... gambar gambar barang hantaran semua dalam pendrive rosak aku tu.. demmmm!!! aku sangat memerlukan gambar gambar tu semua. wahai pendrive kenapa la ko buat perangai.. stress aku ler cmni.!!! ini je la yang ada.. hahahhaa.. cincin untuk sang suami, jam tangan, kek ni dari family nazi.. sangat teruja ok.. tapi belah lelaki la yang dapat rasa kek dia.. macam kes tunang.. nak buat 9 berbalas 7 sekali dah berdulang dulang jadinya.. tak cukup dulang kuar kan bakul bakul. hahahaha.. rezeki belah lelaki.. alas dulang tu aku pakai cermin dari ikea je. murah je.. tak sampai RM5.. RM 3.90 kot aku rasa. aku beli 10 ina beli 10.. tapi cukup la aku guna 10 saje coz dulang de 10 je.. yang lain kasi kua la itu bakul kan...






Makcik makcik aku yang sangat busy di dapur. Terima kasih yang teramat sangat coz sudi datang membantu.. ohh mak ngah tengah buat kerabu mangga.. yummi sangat ok kerabu mangga mak ngah!!!!


Pagi sabtu tu aku ada buat photoshoot untuk persalinan.. ada la 5 persalinan yang aku kena hadapkan.. ikutkan hati aku malas tapi puan umi bising suh buat.. aku layankan laaa kan.. settle photoshoot persalinan aku tukar baju then tido. sebab aku memang tak cukup tido dan perlu lelapkan mata.. so dapat la aku tido dalam setengah jam camtu.. ke sejam.. sebab gap nak majlis pernikahan tu agak lama. kul 3 kan majlis mula.. memang lega sangat dapat tido.. lagi lagi tido dalam aircond. memang tak ingat dunia la. bangun dari tido pergi dapur makan.. perlu makan kang aku pengsan lak kan.

No comments:

Post a Comment