Pages

Saturday, January 19, 2013

solemnization part 2

Haaaaa  aku terlupa lak nak citer pasal pillow.. eh kenapa lak nak citer pasal pillow kan.. Lantak p la kan.. tu pun nak citer kat orang.. idokkk nak habaq kekreatifan aku yang sememangnya tangan keras ni.. hahaaaa.. masa aku menggoogle pasal wedding terkeluar pasal bantal MR & MRS....  aku tetiba amat teruja untuk mendapatkan. tetapi aku masa tu dah kesuntukan masa. al maklum la aku kan jenis suka wat kerja last minute. korang jangan sesekali berperangai camni.. tak elok ok.. meh sini aku tunjuk pattern camna yang leh buat aku teruja ok..




Nahhhhh... smart kan.. memandangkan aritu aku kerajinan dan semangat nak buat sendiri. tak nak keluar duit lagi.. jimat lagi aku ni. aku pergi beli kain jenis baldu.. beli setengah meter je baru bape hinggit wei.. tak sampai pun RM 10... pastu aku lakar tulisan yang seakan akan macam kat atas ni.. pastu aku jahit kat bantal yang aku beli.. Aku ada kemahiran menjahit tau. walaupun aku ni jenis keras macam kayu tak kreatif tetapi jangan tak tau aku penah siapkan selai baju kurung tau... lepas tu aku dah malas nak buat baju kurung.. ikut talent aku reti menjahit.. hahhahaa... Nak ngok hasil aku tu.... tu kat bawah


Siap sudah aku menjahit. satu hari je dah siap ok huruf huruf tu.. so aku dapat jugak MR & MRS.. oh simbol & aku tak buat. sebabnya macam payah je dan menyemak kan lagi atas katil aku.. dah cukup penuh atas katil aku dengan bantal tu.. Nak tido aku lantingkan semua bantal bantal tu. merimaskan.. Bantal banyak banyak tu buat syarat je.. ahahhahaha.. dah sah suami isteri campak je bantal bantal tu...yang pastinya aku sangat berpuashati dengan perkataan MR , MRS yang aku buat tu...MR tu agak jauh sikit.. tapi MRS macam perfect je. ahhahahahahaa.... bantal tu simpan. nanti anak nak kawin boleh keluar kan balik.. ahahahahahhaa..... berkurun. memang takde orang guna

No comments:

Post a Comment