Pages

Saturday, January 19, 2013

solemnization part 5


Ok sekarang aku citer pasal pakaian aku lak ye.. kain tu aku beli 1 set persalinan pengantin kat jakel jalan tar.. so siap sekali kain untuk lelaki la..beli masa jakel ada buat sales. pastu mak aku kan dah macam regular customer jakel. so kenal sampai bos dia. kira bos la akak tu.. bukan takat bos siap kenal salesgirl dia. Nurul nama dia.. kalu datang jakel memang wajib cari nurul. sebab dapat harga murah lagi.. Kain yang aku beli tu almost 1k tapi memandangkan mak aku kenal bos dia so bos dia rekemen kain tu dan secara wajibnya dia kena kurangkan harga .... hahahahaha.. saya suka saya suka coz dapat banyak kurang.. wahhh dah cam gaya bangla lak kan....



Tempah baju kat Alice melaka.. dekat ngan Graha maju.. betul ke aku eja. bedal la. sebab mak aku kata baju nikah buat elok elok sikit sebab nanti boleh pakai lama pastu kualiti. So aku antar la kat tailor ni. Mak aku kenal gak. dah bertahun tahun mak aku antar kat dia dan selesa sangat bila pakai

Veil aku kali ni aku tempah.. Budget nak macam ana raffali la kan. penuhkan pearl kat kepala bagai.. Boleh klik kat  ili collection ni ye.. Sangat kemas dia jahit.. rupanya dia kawan kepada kawan aku.. dia ni dok kedah. kecil tul dunia ni kan. hehehehe.. ooo bukan aku sorang je tempah ye.. 1 family aku tempah shawl kat dia.. hehehehe .. Ngok picture bawah ni ye.. Oh pic mak aku takde lak.ahhahaha



Handbouquet rasanya aku dah citer kat mana aku tempah.. So citer pasal necklace aku. Ramai ingat necklace tu tudung.. tudung yang telah dihias dengan bunga.. oh tekaan anda silap sama sekali.. Aku tempah kat akak scha.. akak ni dah glemer ko.. siap kua TV3 dan macam macam rancangan la dia kua untuk promosi kan necklace dia.. handmade ok. ning baizura pun amek kat dia.. femes daaaa.. hahaha.. aku kenal akak ni sebelum dia bergiat aktif buat handmade necklace. akak ni memang betul betul low profile. kecik je akak ni tau.. kalu sesiapa berkenan dengan handmade necklace akak ni boleh klik sini yekkk.. 


 instagram: scha_fadly

Kasut lak??? oohhh semestinya takde.. kuang kuang kuang.. seres memang takde. aku tak beli pun . aku pakai kasut raya aku yang aku pakai sekali je. watpe nak membazir. pakai apa yang ada.. resepsi baru all out kaw kaw. ahahhahahah



No comments:

Post a Comment