Pages

Saturday, January 19, 2013

Resepsi last

Majlis berarak dalam kul 1.15 tengahari.... So aku jamu korang dengan gambar gambar yang mana ada je la yek!!!! ;)



purple plus pink.. 



Wahh sempat lak aku membebel di situ....



 Pengapit pengapit untuk belah aku.. Fazlily ngan cepon aka adik amir






Seresly kek dari akak ni sangat la sedap. aku dapat rasa masa potong kek dan suap myuap. lepas tu kek ni lesap. Family aku pun tak dapat rasa. sebab adik lelaki aku pergi buat majlis aqiqah depan kawan kawan dia. wahhhh rasa mau sekeh sekeh je kepala dia. dia boleh bagi kawan dia.. eh eh eh.. benda dah lepas takpa. pasni leh order lagi kat akak ni. ramai merungut sebab tak dapat rasa kek pengantin. ahahhahahaha.. Maaf bukan salah kami tapi salah boboi!!!!! hahahahhaha


No comments:

Post a Comment