Pages

Saturday, January 19, 2013

resepsi part 3

Majlis kali ini ada kasut. Gilo ko takde kasut. Mau aku berarak pakai kaki ayam dan mau aku kena sekeh ngan mak aku... Kasut ni aku beli murah murah je sebab memang tahu pasni memang aku tak kan pakai kasut heel yang tinggi tinggi melangit dan akan menyusahkan perjalanan aku.. terkial kial aku nak berjalan. Tapi so far kasut ni aku pakai sangat selesa.. Aku siap tambah daimond kat depan kasut tu. Aku kan suka daimond daimond ni.. opkos daimond kaler purple pilihan aku. Daimond ni aku minta kak Scha beli kan. Thanks kak scha.. Kasut aku tak mahal macam pengantin pengantin lain.. Simple je kasut aku tapi tinggi. Sekarang kasut tu ada kat rumah Amir.. guna masa bertandang belah sana. Pastu bungkus cantik cantik. Simpan. Ntah bila aku nak guna balik





Fuhhhhh nampak tak kasut ini sangat tinggi dan aku sangat sangat terkial kial masa mula mula sarung DAN akhirnya aku berjaya berjalan dengan kasut ni tanpa tergolek dog.. Sangat selesa... Tapi kalau dah berjam jam pakai memang lenguh.. Lepas makan beradab aku g jumpa member member. seres lenguh.. aku tak kira orang nak kata apa. memang aku buka kasut then jalan kaki ayam.. Kalu ada orang nak bergambar baru aku sarung balik kasut aku tu.. Sempoi tak sempoi la. Sampai member aku marah coz aku buka kasut dalam dewan.. ahahhahaha...

No comments:

Post a Comment