Pages

Tuesday, January 29, 2013

Meeting

Pagi yang terang kini telah gelap gelita..hahahaa... Arini ada meeting dengan JKR, kontraktor ngan PJH.. Cukup malas nak masuk dalam meeting.. Mujur arini bukan turn aku amek minit mesyuarat. Entah pape je orang JKR (Pembangunan) ni.. Dulu kerani buat minit mesyuarat tak leh tima. Suh engineer amek.. Ahh semak je.. JKR(P) ni memang.. mujur JKR (Elektrik) paling tip top ok.. Senang aku nak kerjasama.. Meeting ni sebulan sekali je tapi aku malas masuk sebab kekadang part aku sikit cinonet je, bila part aku dah lepas aku akan menguap guap banyak kali.. pastu amek hp main game.. gasak ko la mak mah..
Monthly report pun tak siap lagi. Maybe sebab banyak sangat cuti sampai kemalasan melanda aku. Bila kerja baru nak muncul ni.. Sila la muncul. Hope rezeki aku dipermudahkan olehNya. Tak rezeki aku rezeki suami ..Amin...Ok nak masuk meeting. Oh sungguh membosankan..Geng takde sangat membosankan.. Engineer mekanikal dah tukar lain sbb ika dah berhenti.. Kalu ika ada kan seronok.... Ok bai!!!!

No comments:

Post a Comment