Pages

Wednesday, January 30, 2013

kenduri kesyukuran

Alhamdulillah kenduri yang dirancang berjalan dengan lancar dan baru arini aku sempat nak menghupdatekannya...Menu apa yang teorang pilih.. Oh semestinya aku tak sempat nak men snap snap.. Lain kali la aku letak gambar makanan. Kang letak korang akan terliur lak.. Mesti teringat ingat dengan makanan tu. Sapa yang masak?? Opkos la bukan aku dan semestinya makcik aku yang masak serta mak. Masakan makcik aku kan tip top.. Dia la orang yang bertanggungjawab memasak masak wedding aku aritu

Dah dah jangan membebel banyak sangat, nanti takde orang yang rajin membaca.. hehehee.. Ustaz yang bertanggungjawab membaca doa.. Thanks ustaz datang dari Putrajaya. family ustaz ni dulu jiran kami masa duduk kat presint 9. Dari anak dia kecik kecik sampai dah besar panjang.. sporting ok!!!!





Kat atas ni aku kurang pasti.. Laki aku ni tido ke menghayati doa.. haishhh En. amir ni ..ahahahahha
Combination kaler purple + oren sangat cantik ok.. Boleh difikirkan untuk baju raya yang akan datang ni kan kan kan...




Bukan main mesra budak sorang ni.. Sebelum ni nak duduk atas aku pun dia tak hingin. Tetiba angin puting beliung dia dah mai.. tetiba mai duduk atas riba aku.. Oh sangat comel tau ko ni syafiq.. Anak kak sedara aku. Nama nak pemain bola sepak. Suma ni gara gara papa dia peminat bola sepak.. So nama anak jadi la Syafiq Zakuan..Nak gak zakuan tu. Dulu panggil zakuan, pastu asyik tak sihat je then tak berapa aktif. So akak sedara aku bawa pergi berubat kot. Then kena tukar nama syafiq.. Zakuan kan banyak kontroversi. So budak kecik ni tak mampu bawa nama zakuan tu. ahhahahahahaha... Si akak kepada syafiq ni menggatal ngan laki aku.. Gasak la ko aleya wei.hahahhaa

Selesai abis doa semua.. Semestinya adegan mengisi perut yang sedang lapar kan... Makanan memang sedap... Sesiapa nak menggunakan catering makcik aku.. jangan malu malu bertanya dengan aku..








2 comments:

  1. wei weii.. ko tak letak gambar makanan pasai ko takut ko yg terliur balik kan. kan..kan..haaa.aci nk tipu

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. chot ko macam memahami je.

    ReplyDelete