Pages

Wednesday, January 30, 2013

Menghabiskan masa cuti

Isnin bersamaan dengan 28 Januari 2013 kita semua bercuti bersempena Thaipusam.. Dan semestinya aku tak melepaskan masa cuti yang ada. Mula nya si suami nak balik malam Ahad tu.. dan dan tu tak nak balik. biasa eh dia.. tak lepaskan aku berjimba dengan member member aku la tu. member aku member dia jugaks. Nak gak join.. Kang tak bawa nangis hentak hentak kaki lak.ahahhahaa....

Kami pergi mana.. Pergi One Utama je dan cik kema yang pick up teorang kat umah.. Thanks cik kema sanggup datang amek akak tau.Dah lama gila aku tak pergi ke OU.. Last pergi masa study. Haaaa nampak aku dah lama sangat tak pergi sana.. Motif pergi sana semata mata nak berkaroake.. Hammboiiii bukan main ko mak gemah nak pergi karok.. Lama kot. Dari kul 1 lebih kot sampai pukul 6 petang. Tapi kami kua awal. Sebab tak mampu nak menyumbang kan lagu.hehehe




Dan semestinya ada banyak sales kat sana wei.. Haisshhhh napa la kat tangan aku takde seribu. Kalu ada aku langsam kan semua. Mujur ada suami sekali.. Terbantut la sikit gejala sosial aku tu untuk bershopping.. Victoria Secret ada sales!!!! Berbaloi baloi..

Then pergi makan kat Fish & Co. ni.. Hurmmm sedap ke tak eh?? Aku rasa sedap lagi Manhattan.. Nak ngok makanan kami.. Meh meh jemput tengok makanan...





Ni aku order!!! New York Fish & Chip.. Aku hanya mampu abis kan fried dia je.. Fish dia sangat banyak ok.. Makan dalam kuali ko!! Kalu nenek aku nampak ni mau dia marah sebab makan dalam kuali. Bukan adat melayu ni.ahhahaha


Yang ni la si suami yang order.. Macam Manhattan tapi sedap lagi manhattan. Nasi dia macam rasa rempah rempah je.. Udang sotong ikan suma ok.. Aku tak leh blah ngan nasi dia. Tekak tak leh tima.. Dah puas melantak so pergi ke pusat karoake.. Jangan anak kua kuat menjerit lak kan.. Suara merdu takpe. Jangan suara macam mommy. hahahhaa


Terakhir.,.. Gambar diri sendiri. Ok makin tembam..Huh!!!




1 comment: