Pages

Saturday, January 19, 2013

e-day part 6

Incik photographer aku adalah incik black merangkap BFF aku since dari sekolah lagi.. nampak tak kami dah berkawan berapa lama. dari black kurus keding sampai black dah gemok mok mok... aku nampak peningkatan badan beliau. eh eh eh citer pasal badan black buat apa.. pasal OP pun aku dah jimat sebab bff sendiri amek gambar tapi black tak boleh lama masa ni sebabnya dia kan komited dengan kerja dia kat TNB PJ tu.. nak balik mak aku siap tapau kan dia makanan.. banyak gila. kekenyangan la black aritu.. hahahaha




Black sangat tak puas hati bila aku buat mimik muka macam tu... dia kawan paling best aku kenal ok!!!!
tetiba teringat kenakalan teorg masa sekolah..hahahahha.. yang pastinya black paling nakal. sebab dia kan lelaki.. dan aku penah kena rotan bersama sama black.. dah kata bff kan. so rotan kena sekali la.aahhaahha


Lily orang pertama yang datang ok.. lagi awal dari sedara sedara aku.. i love you la lily.. lily duk sekali ngan aku dalam bilik. dari aku makeup sampai siap semuanya. pastu majlis cam lambat lagi so apa lagi suh black amek picture teorang la kan. cik kem sampai lambat.. so takde picture dia dalam bilik ni. oh ye tak lama lagi cik lily akan bertunang tahun ini.. In sha ALLAH...

No comments:

Post a Comment