Pages

Saturday, January 19, 2013

e-day part 5

Memastikan ada picture bersama family.. Sempoi kan majlis pertunangan aku.. tak payah lorat-lorat nak pelamin pelamin bagai. mini pelamin pun tak payah. sebab aku rasa benda tu membazir je. nanti time nikah baru pakai pelamin.. untuk majlis ni aku buat yang paling simple di abad ini.. hek hek ehekkkk..
Aku duduk atas bantal turun temurun dari belah mak aku.. pasni anak nak kawin ntah ada lagi ke tak bantal tu. opkos ada kalu simpan elok.. bantal tu dari family mak ngah.. family teorang pinjam bantal tu kalu majlis pertunangan.. kak long, aku ngan adik aku pun guna bantal yang sama.. jimatttttttt.. berjimat tu kan bagus


Pasal pelamin ye, zaman sekarang aku ngok time tunang pun pakai pelamin.. simple simple sudah.. jangan keterlaluan.. jangan macam anak-anak menteri ni.. tunang dah macam kawin je.. kan dah membazir tu.. oooo dorang banyak duit takpa. tunang leh wat grand-grand.. aku under budget buat mana yang rasa ok dan tidak membazir.. hehehe .. janji majlis berjalan dengan lancar kan kan kan....Majlis dah berjalan lancar pun.. baru nak citer kat sini. citer dah basi kan kan kan.....

Layan la picture aku bersama family tercinta.. muahhhhxxxxx!!!!






Oh masa majlis pertunangan aku.. family belah aku semua nya pakai kaler merah.. meriah sangat ok. baru nampak orang yang diraikan.. berbaju biru..;)

No comments:

Post a Comment