Pages

Saturday, January 19, 2013

e-day part 4

 Ini antara hantaran dari aku untuk belah lelaki. sebenarnya ada hantaran yang aku tak sempat nak snap.. sebab aku dah duduk dalam bilik diam-diam. budget 5 berbalas 7 je.. sekali korang tengok lah dah jadi berapa kan.. masa aku kira-kira sebelum dikuarantinkan di dalam bilik. ada 15 jenis hantaran. 10 atas dulang hantaran lagi 5 dalam bakul.. sebabnya dulang just ada 10 je..yang lain kena la lantingkan kat dalam bakul je. senang sikit dorang nak mengangkut kan kan kan...




Picture cupcake ni terlupa nak sumbat kan secara pukal.. picture sireh junjung pun aku leh terlupa nak amek gambar seketoi.. so picture beramai-ramai je la yang adooo.. kenapa tetiba jadi banyak... oooo sebabnya jatuh dari langit ketujuh.. idokk la.. dapat daripada keluarga makcik makcik aku.. rezeki namanya.. benda ni bukan aku sauk sorang-sorang tau.. suma yang dorang bagi suma aku bagi kat belah lelaki. kira belah lelaki la yang dapat rasa semua ni.. wahhh untung nya.. oh tidak mengapa.. sebab segala makanan yang kami bagi kami still lagi de balance.. kira dapat merasa la kan. tak kempunan la orang kata

                                       

Ok mak gemah tengah pose kat barangan hantaran sebelum dipenuhkan.. pose dulu. kang takde pic bersama hantaran lak kan... Abaikan muka orang tak tau malu tu.. 





No comments:

Post a Comment