Pages

Saturday, January 19, 2013

e-day part 3

Secara marathon aku menghupdatekan belog yang tak berapa ceria ni.. secara laju-laju. kali ini aku ceritakan perihal baju pertunangan aku.. actually baju ini aku recycle je balik. jimat kan kan.. kan aku nak suma under budget.. tak boleh lebih. nampak kejimatan aku di situ.. bukan baju recycle daripada adik beradik aku tetapi baju aku sendiri. baju ni aku pernah pakai masa kak long kawin. kira baju satu family la kan. nampak kan aku dah jimat kat situ. tak payah keluarkan duit lagi untuk buat baju tunang.. baju pun pakai sekali je masa majlis kak long. so pakai kali kedua masa majlis pertunangan sendiri. now baju tu tersadai tak pakai-pakai.. nak g mana kalu nak pakai.. aku pergi kerja pun pakai seluar. heheheh


Veil punya citer lak.. pun recycle gak.. pinjam kak long punya.. dia pakai masa nikah aku lak pakai masa majlis pertunangan.. haaaa nampak tak.. kejimatan berlaku sekali lagi di situ.. tak payah kua duit nak beli veil kan. pinjam je kat kak long. shawl biru tu je aku beli kat jalan tar. RM 10 tu.. beli murah-murah je tak payah beli mahal-mahal.. jimat kan.. betul-betul budjet aku ini. yelah kerja tak sampai setahun so kena budget-budget. Nanti majlis kawin baru all out.. ahahahaha

Ok meh ngok segala hal yang aku bercerita tadi..  semuanya betul belaka bukan coobaaaaannn..


haaaa nampak tak.. baju yang sama. masa ni pakai masa kak long kawin mei 2011



pastu aku pakai balik untuk majlis pertunangan aku pada februari 2012. tak payah kua duit nak buat baju ngan veil.. ohh banyak save dah kat situ..


nampak tak veil yang kak long pakai tu. veil tu la yang aku pinjam. dia berposak beli aku lak berposak pinjam kat dia.. takde la berposak.. cakap je.. long zla nak pinjam veil nikah ko eh eh eh.. esok bawa tau. kak long aku dengan senang hati kata ok.. ha nampak begitu senang dapat dari dia. berani tak bagi.. aku gitau mak.. ooppsss guna khidmat mak lak.. kih kih kih

Tang kasut lak.. ooooo semestinya la takde.. sebab aku bukan pemakai heel yang tegar. aku hanya memakai sandle je.. tak percaya.. ce turun kan biji mata korang g kat picture berikutnya...


kan kan kan dah bagitau.. aku memang tak suka pakai heel walaupun seinci.. aku tak reti.. pastu terus cabut veil.. kerimasan.. itu lah diri aku.. 

No comments:

Post a Comment