Pages

Saturday, January 19, 2013

e-day part 2

Ok kita citer lak pasal jurumekap ye. actually izan ni muda daripada aku.. sangat superb ok kerja dia. dia ni anak didik kepada amy ameera.. kalu sesiapa yang tak kenal amy ameera boleh google ye.. memandangkan untuk majlis pertunangan je so kite amek anak didik amy ameera sudahhhhh.. on budget kan. tunang takyah buat hebat hebat sangat.. simple simple sudah. ni kira first time aku dimakeupkan sedemikian rupa. pastu abis makeup ngok cermin. siap tanya eh muka aku ke ni??? siap tak percaya muka sendiri. aku sangat sangat berpuashati dengan hasil kerja izan ni. izan ni seres memang peramah ok. dari mula makeup sampai abis makeup kerja bercerita je. citer biasa-biasa je. izan duk putrajaya. kerja pun sini jugaks.so senang la dia nak datang umah aku makeup.. pusing-pusing dah jumpa rumah.. nak ngok hasil kerja izan.. jom mata turun ke bawah sikit.hahahaha




haaaa time ni dah last touch up.. kasi gelap gelap kan lagi celak tu. baru nampak mata galak sikit.. wow!!!!


haaaa.. dia ni la izan. so sesiapa nak guna kan khidmat izan ni boleh la korang klik kat link yang aku bagi tu

ha pe lagi.klik cepat!!!-->> SINI


ala ala sweet kan.. aku minta makeup simple simple but nice... boleh tak camtu
nak ngok dari izan lak.. klik sini
korang jangan terkejut, sebab muka memang selekeh gila gila.. sebab bape minggu sebelum majlis hidup aku tunggang terbalik sikit. sebab nak uruskan banyak benda. aku kan jenis suka wat kerja last minute. so sampai muka pun aku tak jaga sangat..hahahahaa.. sangat burukkksssssss!!!

No comments:

Post a Comment