Pages

Saturday, January 19, 2013

e-day part 1


Ada apa dengan 5 Februari 2012...
Tarikh pertunangan kami. Masa tu kalu tak silap Maulidur Rasul. Sebelum ni ada member-member tanya mana entry pasal pertunangan.. tapi tak pernah buat.. ni masa kat blog lama la.. so saya tunaikan dibelog ni la yek. Kira tertunai la janjinya tu.Walaupun citer zaman 2012 punya kan..Sekarang dah 2013.Anggap jelah ok la yek. Just citer serba sedikit tapi lengkap dan padat ... padat la sangat kan. Camna boleh buang tebiat nak bertunang yek?? Ntah dalam kepala dok pikir.. eh apa salahnya bertunang. padahal masa tu baru start kerja.. takde lah baru start kerja.start kerja tahun Sept 2011. Kira 6 bulan la kan. Pikir mana tau pasni ada rezeki lain lak.. Tuhan kan maha pengetahuan. Semuanya kerja tuhan tapi kita hanya merancang Dan ALHAMDULILLAH segala majlis yang dirancang pada tarikh tersebut berjalan dengan lancar. AMIN.....
Jemputan dikalangan kawan-kawan terdekat dan officemate sajoooo.. Family terdekat opkos lah kena ada.. gile ko kalu tak jemput. Mau kena penggal kepala kan kan kan...



Segala bekas-bekas comel yang diisi dengan bunga tu , aku beli kat Daiso je.. Satu bekas RM5 je. Bunga lak beli kat Petaling Street.. Nama kedai??? Ok memandangkan aku baik hati aku bagitau, walaupun ramai dah tau.. share is caring kan.. korang leh dapat kan fresh flower kat alamat bawah ni

Weng Hoa Flower Boutique SB
1 Lorong Hang Lekir off Jalan Hang Lekir
50000 Kuala Lumpur, Malaysia
Tel: +603- 2032 5288, +603- 2070 1637
Website: www.wenghoa.com 

sangat berbaloi ok kalau borong banyak-banyak dekat kedai bunga ni. masa majlis pertunangan aku menggunakan bunga daisy. nak tau sebab apa. sebabnya mak ngan kak long yang pergi beli bunga. opkos aku dikuarantinkan di rumah. just bagi dorang duit suh beli bunga je. bagi RM 100 dapat bermacam-macam jenis bunga ok.. Kat sireh junjung pun letak bunga yang cantik-cantik. Rasa cam tak nak bagi je kat belah lelaki sebab cantik sangat. Nampak tak ketamakkan aku disitu.. Adooo aku heran.hahahahaa... Bunga daisy tu letak atas meja.. sangat tahan ok. pas abis majlis dia tak layu di tasik madu pun.. pastu aku adiah kan bekas-bekas tu kat housemate dulu. aka kema, lily and nad.. sebagai tanda tima kasih coz sudi datang time majlis pertunangan aku.. eh citer cam nak abis je.. eh belum lagi.. meh sini aku tunjuk pic sireh junjung.. bunga ni dari oversea tau.cina tu kata bunga yang mak aku pilih ni dari lua. kat malaysia xde.. tapi kesian picture sireh junjung jauh lak...korang klik kat gambar tu confirm leh nampak tapi seres memang cantik dan aku suka sangat sangat.. sebahagian hantaran aku untuk lelaki.. ni awal pagi punya susunan. bila tengahari.. alamakkk!!! banyaknya. cukup ke pihak lelaki nak mengangkut ni!!!!!




No comments:

Post a Comment