Pages

Saturday, January 19, 2013

e-day last


 Ok kali ni korang layan la picture dari aku... last untuk majlis pertunangan aku pada 6 February 2012.. pic sedara aku, ayu tengah pregnant masa ni. now baby pun dah kua.. sangat comel ok anak dia.. rasa nak gigit-gigit je pipi dia.. arissa dah kua baru aku update weiiii!!! xpa lom setahun lagi.. feb 2013 baru setahun. ahhahahaa.. pasni pasal majlis nikah lak ye!!!!! Selamat menjamu selera untuk mata anda ;)








Nad masa ni pun dah berisi untuk anak no dua dia. anak dia pun dah nampak dunia ni.. gegirl ok. tu abang dia yang dok masukkan jari dalam mulut. putih melepak ok anak anak dia. ngok mama n papa dia la kan... aku coming soon 

Picture bawah ini setelah selesai majlis. Thanks pada adik adiks sedara aku yang banyak menolong. lagi lagi part mencuci pinggan, tapi kenapa ek bila kenduri mesti kaun lelaki yang cuci pinggan mangkuk.. kaum perempuan takde la.. ooo kaum perempuan melayan tetamu dan mengisi perut.wakakakkakaka





No comments:

Post a Comment