Pages

Saturday, January 19, 2013

resepsi part 2

Sekali lagi aku di makeupkan oleh Amy Ameera.. Dua majlis aku gunakan khidmat dia ok.. Opkos semestinya aku sangat berpuas hati dengan hasil kerja dia.. Oh aku sudah dimakeup kan di bawah ini... Oh sila tengok kat tangan aku tu.. Aku buat inai wei. Aku pergi sendiri je kat jalan tar dengan kak long aku. Sebabnya beli barang. sekali mengatal nak berinai corak corak so buat je.. cantik gak..kih3..




Hasil dia nah tengok sendiri la yek.... yang lain korang boleh ngok sendiri kat dalam website dia ye.. sesiapa bakal pengantin sila la book amy ameera..




Memandangkan perut aku memberontak kelaparan so aku minta lily amek kan lauk untuk aku.. Ohhhh sangat sedap ok lauk ni.. Nanti aku citer pasal catering lak yek.. Superbbb memang sedap ok!!!!




Last touch up dari amy. sebab aku melantak dulu. pastu baru leh pakai gincu gincu ni.. Amy terkejut ngok aku wat mulut camtu kot.ahahhaha.. ok abaikan je


Dua orang pengantin yang amy makeup kan masa 24 November 2012..  cantik kan kan.. aku cakap cantik sebab sebelum ni aku tak pernah dimakeup kan camni..teruja lak tetiba kan kan kan...

No comments:

Post a Comment