Pages

Sunday, January 20, 2013

majlis bertandang - last

Settle merenjis settle makan beradab settle salam sana salam sini so tiba la masanya untuk outdoor.. masa kat putrajaya aku tak dan nak amek picture outdoor sebab hepon aku kenazakan. so tidak membenarkan untuk mengambil gambar.. kali ni aku berkesempatan ok.. sampai malam koooo outdoor dan bernasib baik kereta hisyam ada charger.. iloikeeeee!!!  So layan la picture yang tak seberapa ni..

Gambar bawah ni dalam kereta la semestinya. otw nak pergi ke lokasi... Nama tempat aku tak tau sebab aku tak khatam lagi part penang.hehehee. gambar kebanyakkan macam masuk air.. gasak la laki kuuuu sebab memilih isteri macam aku.. suka buat mimik muka yang pelik pelik... opssss sampai suami pun ikut terjebak!!!!!









Ok.. kita dah sampai lokasi yang diinginkan oleh mr.OP.. Kita sebagai pengantin layan kan jeeeeeee






Aku suka tempat ni.. sebab sangat menarik. pasni nak ajak amir datang lagi.. Thanks Hisyam and Fauzi coz bawa tempat tempat menarik kat penang.. Amir???? ohhh dia tak tau kewujudan lukisan ni.. aku yang dok putrajaya pun tau... alahai amir....ahhahahahaha.. Lukisan ni banyak kat belah town.. Area kapitan. kalu aku tak silap la... yang dekat ngan Nasi kandaq beratuq tuuuu




No comments:

Post a Comment