Pages

Sunday, March 23, 2014

Bila sakit gigi rasa nak tumbuk orang je



Sebenarnya aku sakit gigi. Since last week lagi sakit gigi ni. Bukan tak jumpa dengan doktor. Dah pergi tapi doktor kata gigi bongsu awak bengkak. So saya boleh bagi ubat dulu. Bagi kurangkan sakit sebab kalu sakit kita cabut memang sakit yang teramat sangat. Sebab gigi bongsu ni sakit dia leh macam..huhuu.. Doktor kata aku sampaikan je. Tapi seres memang sakit sangat-sangat. Sebelum ini memang dah sakit tapi aku kan jiwa kental so tahan je la. Tapi kali ini sakit dia memang takleh dikawal lagi... Tapi sakit bersalin mengatasi segalanya.. Ooppsss tetiba.. 

So dah sakit sangat sampai tak boleh nak tido.. Zaaassss kita pergi klinik yang disuggestkan oleh adik aku.. Perghhh ayat kemain carca marba. Klinik kat sg. ramal je aku pergi.. Napa tak pergi putrajaya je??? Sebab putrajaya mahal..kihkihkih.... So kat sg ramal ni kan shop lot lama. So service charge dia takde la tahap dewa 17 kan kan kan.



Haaaa klinik ni la yang aku pergi. Kat tepi jalan tapi kena masuk ke dalam sikit. Berdekatan dengan food court sg.ramal.. Food court yang ada satay sedap..huhu.... Interior kat dalam klinik ni lak.. So far sangat selesa





 
Klinik ini ada branch lain gak kat putrajaya... Tapi aku tak pergi yang dekat ini.. kihkihkih... Gedik kan nak jimatnya pasal. Tapi sama je la kot..Eh entah la.. Kakjila tak tau lak.. yang pasti doktor gigi sini muda la.. Takde la nampak tua kan. Cam baya-baya aku je. Assistant dia ada 2 orang. comel-comel gitu.. So bila doktor dah check dia kata kena tunggu 4 ari baru leh cabut.. Time tu gigi dah tak sakit. So boleh la cabut.. Tapi aku tak pergi lagii.. Kakjila sereeeemmmm.. Tapi kena pergi gak.. Maybe this week!!!! Promise ..


Nampak tak nama doktor. Doktor kamil namanya.. Tapi masa aku datang ada bunyi yang seremmmm.. Adoi ini yang aku tak suka pergi klinik gigi. Bunyi mengilukan jeeeeeeee!!! 

No comments:

Post a Comment