Pages

Saturday, January 19, 2013

Mr. OP

Meh citer sikit lagi.. pasal incik photographer aku.. hahaha. dua dua asal dari penang just sorang kerja penang sorang kerja KL.. dan kedua duanya kawan pada Amir.. haaaa senang kan kerja dengan kawan yang kita kenal. Sorang nama hisyam sorang nama fauzi. aku kenal la fauzi ni sebab pernah amek gambar pre wedding sekali dengan dia dan satu sekolah dengan Amir.. Hisyam lak kawan opis dia.. ex opismate la ni..Kedua dua nya senang nak bekerjasama.. Kedua dua nya ada skill tersendiri.. Kalu poji ni memang dah sinonim berbaring... hahahahaha.. Picture superb.. Nak ngok hasil kerja mereka.. Meh meh meh meh...







Kalu korang ngok gambar atas ni belah kiri , ada asap kan.. asap ni bukan semulajadi memang ada kat situ.. nak tau sapa jadi mangsa buat asap. opkos la si poji.. kena bakar rokok.. 2 batang aku rasa.. dah macam naga je aku ngok.. nak dapatkan shot yang cantik terpaksa la poji menghimbus asap rokok tu.. dan semestinya aku kena tahan bau asap rokok.. ahahahhahaa.. Aku sebenarnya tak sabar nak ngok picture bertandang tu.. masa outdoor. tempat kat penang cantik cantik ok.. pastu dorang ni snap pun cantik cantik jugaksss... cepat la siap.hahahahahah
Dari majlis nikah, bersanding dan bertandang hisyam cover.. sama la macam poji kan.. semua majlis dia ada..masa majlis bersanding gf poji ada, ina.. wahh kalu ina ada macam macam pose aku kena buat. tapi ina takde pun kena pose macam macam gak.hahahah.. aku lak jenis kaku kalu orang amek gambar. kalui spontan aku suka la. ok meh kita ngok hasil kerja dari poji lak







Cantik kan suma gambar kedua dua ni amek.. kalu korang nak minta dorang amek picture apa apa boleh klik je kat nama dorang. hisyam pun boleh amek gambar pengantin kalu area KL.. singapore pun dia dah pergi ok...  gambar pre-wedding aku dah amek dengan poji. bape minggu selepas bertunang.. Actually poji ni dah biasa sangat ngan family Amir.. Kadang datang lepak.. Atas tu picture father in law ok.. Very sporting dan kuat mengusik MIL ak.. dan dorang guna panggil manja lagi tau.. SALUTE la ngan FIL aku ni.. hehehehe

Now aku tengah tunggu album siap dan gambar gambar yang superb dari dorang...
Thanks korang.....

No comments:

Post a Comment