Pages

Sunday, January 20, 2013

Holiday

Seronok aku dapat berjalan jalan.. oh tetiba ayat aku.. macam tak sesuai je. ok sebelum aku sampai penang, teorang 1 family ngan kak long abg long pergi kuala perlis. tido perlis dua ari pastu sabtu pagi gerak pergi penang. berjalan la katakan.. abah aku kata bawa mak sebab mak tak pernah sampai lagi kat kuala perlis. otw pergi penang sempat lak singgah pergi kayu hitam. bukan ada benda yang best pun dari kuala perlis. alasan abah aku lagi. mak tak pernah sampai lagi kayu hitam. ok abah.hahahahahahah.. Nak dijadikan citer mak aku ni la.. handbag dia punah.. sangat lawak ok.. otw pergi perlis dia kata angah ko ngok handbag mak abis jatuh jatuh kain dia.. ha jatuh??? ooo rupanya makan diri.. sebab mak aku pergi letak handbag dia dalam peti besi dia. nahhh hamekk hancor sudah handbag dia. aku cakap takpa nanti kat penang beli handbag baru.. aku siap offer. mak nak pakai handbag zila tak. kalu nak amek la. mak aku eksen koooo.. tak nak la mak nak palau abah dapat handbag baru. wakakakka.. itu motippp dia!!!!

So for duduk kat perlis paling best. hari hari aku makan ikan bakar. sangat sedappppppp!!!! otw pergi penang , drop bekpes.. seres tak sedap kedai dia.. tak mo datang lagi. kasi pangkah siap siap kedai makan tu..



Ni hari pertama teorang makan ikan bakar. so far sedap gak kat kedai ni.. pastu ABC dia superb!! kena dengan tekak aku ni ha



Ni lah hari kedua makan ikan bakar. ikan bakar pe ntah.. mona lisa ke pe ntah.. yang dalam belog dok kata sini sedap. so aku and family try lak makan kat sini.. so far sedap jugaks la..bab makan semua aku kata sedap.. tetapi ABC kat kedai dia ni tak bape sedap dan tak kena ngan selera aku... Sedap lagi dari kedai yang aku pergi tu.!!!!!



aku rasa yang paling seronok dak ipan la dia dapat motorcycle ko!!!! yang ada bateri.. harga RM 180 kalu aku xsalah ke RM 2++...  mujur dia beli motor kalu beli kereta memang aku kena naik ngan kak long la. hahhahahaha.. Jap jap bagi tunjuk motor dia yang gabak besar tu!!! untong la ko dikkkkk dapat motor.. aku ni motor pun tak dapat tauuu!!! hahahahaha.. ingat lagi dulu masa kecik kecik aku suka main train yang siap de landasan tu.pastu keta polis siap aku ada senapang lagi tau. tak main la permainan pompuan cam kak long ngan ina.kihkihkihkihhhhhhhh



No comments:

Post a Comment